ტრენინგის მესამე დღეს გავირეთ მეორე მოდული-სასწავლო პროექტის დაგეგმვა,გავეცანით ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალს და გადმოვტვირთე ჩემი საგნის სტანდარტი, სტანდარტის და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გათვალისწინებით და ერთობლივი აზრის შეჯერებით ჩამოვაყალიბე ჩემი პროექტის მიზანი,ამავე მეცადინეობაზე გავეცანი ზოგადი,თემატური ,და შინაარსობლივი კითხვების მაგალითებს, ამ მაგალითების ნიმუშზე ჩამოვაყალიბე ჩემი პროექტის კითხვები.
ტრენინგის მეოთხე და მეხუთე მეცადინეობაზე გავეცანი სასწავლო კურსის მესამე მოდულს-კავშირიები. თეორიული მასალის გაცნობის შემდეგ აქტიურად გავიარე პრაქტიკული ნაწილი, ვიმუშავე ბლოგის დიზაინზე,შევქმენი ბლოგის გვერდები, ვისწავლე გუგლის საცავში ტესტების შექმნა,გაგზავნა,პასუხის გაცემა და ტესტის შემოწმება.
რადგან, დღევანდელ მეცადინეობას მეტი პრაქტიკული დატვირთვა ჰქონდა ძალიან მომეწონა ეს მეცადინეობა.
ტრენინგის მეოთხე და მეხუთე მეცადინეობაზე გავეცანი სასწავლო კურსის მესამე მოდულს-კავშირიები. თეორიული მასალის გაცნობის შემდეგ აქტიურად გავიარე პრაქტიკული ნაწილი, ვიმუშავე ბლოგის დიზაინზე,შევქმენი ბლოგის გვერდები, ვისწავლე გუგლის საცავში ტესტების შექმნა,გაგზავნა,პასუხის გაცემა და ტესტის შემოწმება.
რადგან, დღევანდელ მეცადინეობას მეტი პრაქტიკული დატვირთვა ჰქონდა ძალიან მომეწონა ეს მეცადინეობა.
No comments:
Post a Comment